Vliv rychlosti deformace na anizotropii IF ocelí pro automotive – Bc. Tomáš Mejtský
Bc. Tomáš Mejtský
Master's thesis
Vliv rychlosti deformace na anizotropii IF ocelí pro automotive
Influence of deformation rate on the IF automotive steels anisotropy
Abstract:
V první části se tato práce zabývá představením sortimentu nejpoužívanějších vysokopevných ocelí v automotive, včetně mechanických vlastností. Nedílnou součástí úvodu je představení principu a kategorizace IF ocelí (ocelí bez intersticí) s aplikací zaměřenou taktéž na automobilový průmysl. Dále se v navazující teorii pojednává o mechanismech plastické deformace, které zajišťují IF ocelím nenahraditelné …moreAbstract:
In the first part, this work deals with the introduction of the range of the most used high-strength steels in automotive, including mechanical properties. An integral part of the introduction is the introduction of the principle and categorization of IF steels (non-interstitial steels) with an application also focused on the automotive industry. Furthermore, the following theory deals with the mechanisms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Eva Schmidová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MEJTSKÝ, Tomáš. \textit{Vliv rychlosti deformace na anizotropii IF ocelí pro automotive}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2022. Available from: https://theses.cz/id/glzki3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mejtský, Tomáš. Vliv rychlosti deformace na anizotropii IF ocelí pro automotive. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Means: Road Vehicles
Theses on a related topic
-
Stanovení podmínek rekrystalizace pro určení dosahu deformace povrchu
Josef Smejkal -
Analýza vlivu deformační cesty na efektivitu protlačování pásu plechu metodou DRECE
Vladislav Reška -
Vliv intenzivní deformace za tepla na výslednou strukturu nízkouhlíkové oceli
Michal Hrnčiar -
Porovnání korozivzdorné oceli a konstrukční oceli z hlediska obrábění
Richard Honeš -
CFD simulace proudění oceli v mezipánvi za provozních podmínek a jejich vliv na kvalitu oceli
Marek Messing -
Kyslík v oceli, způsoby dezoxidace a moderní prvky optimalizace výroby oceli
Martin Korbáš -
Vliv materiálových faktorů na korozní odolnost oblastí vysoce legované oceli svarového kovu heterogenního svaru (korozivzdorná ocel - uhlíková ocel)
Radovan Papež -
Analýza poškození odběrového potrubí z uhlíkové feriticko-perlitické oceli vnitřního okruhu chlazení motoru dieselgenerátorové stanice
Pavel Prokop