Zaváděcí marketingová kampaň uvedení letadla Legend na trh – Bc. Lucie Smékalová
Bc. Lucie Smékalová
Diplomová práce
Zaváděcí marketingová kampaň uvedení letadla Legend na trh
Initial marketing campaign of the Legend aircraft introduction in the market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingu tzv. luxusního zboží a postupy k vytvoření marketingové kampaně nového produktu, kterým je ultralehké letadlo LEGEND. Tato diplomová práce čtenáře seznámí s marketingovými postupy pro fázi zavádění nového výrobku na nové trhy. Práce zkoumá konkurenční prostředí ultralehkého letadla LEGEND, identifikuje segment cílových zákazníků a definuje positioning nového …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of the marketing for luxury goods and procedures to create a marketing campaign for a new product the ultralight LEGEND aircraft. This thesis introduces readers to marketing practices for the launching stage of a new product into new markets. It also looks into the competitive environment of the ultralight LEGEND aircraft and identifies a section of the target customers …víceKlíčová slova
cílová skupina zákazníků distributor ultralehké letadlo holistický marketing vztahový marketing komunikační nástroje integrovaný marketingový komunikační mix zaváděcí marketingová kampaň target group of customers ultralight aircraft holistic marketing relationship marketing means of communication integrated marketing communication mix initial marketing campaign
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e3qcx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Projektová studie komunikační kampaně obchodu s květinami s implementací integrované marketingové komunikace
Kateřina Böhmová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Tvorba komunikační kampaně
Martina Ježková -
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
Jan NOVÝ -
Marketingový komunikační mix společnosti T-Mobile
Josef Paroulek