Bc. Lucie Smékalová

Master's thesis

Zaváděcí marketingová kampaň uvedení letadla Legend na trh

Initial marketing campaign of the Legend aircraft introduction in the market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingu tzv. luxusního zboží a postupy k vytvoření marketingové kampaně nového produktu, kterým je ultralehké letadlo LEGEND. Tato diplomová práce čtenáře seznámí s marketingovými postupy pro fázi zavádění nového výrobku na nové trhy. Práce zkoumá konkurenční prostředí ultralehkého letadla LEGEND, identifikuje segment cílových zákazníků a definuje positioning nového …more
Abstract:
The thesis deals with the analysis of the marketing for luxury goods and procedures to create a marketing campaign for a new product the ultralight LEGEND aircraft. This thesis introduces readers to marketing practices for the launching stage of a new product into new markets. It also looks into the competitive environment of the ultralight LEGEND aircraft and identifies a section of the target customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 11. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní