Bc. Max Vagner

Bakalářská práce

Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem

Design of information support of CRM processes
Abstract:
This work focuses on the improvement of CRM system in a company by analysing its requirements and further design of the optimal CRM system. Additionally, it gives a comparison of the available CRM systems on the market. The result of this work is the design of CRM system and recommendation of the external CRM system available on the market. The design of the CRM solution is defined by the use case …více
Abstract:
Táto práca sa zameriava na zlepšenie CRM systému v podniku analýzou požiadaviek a následným návrhom optimálneho CRM riešenia. Zároveň poskytuje porovnanie už dostupných CRM riešení na trhu. Konečným výsledkom práce je návrh riešenia CRM a odporúčanie externého systému z dostupných riešení na trhu. Návrh CRM riešenia je definovaný pomocou diagramu prípadov použitia, na definovanie funkcionality a rozsahu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2022
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Lofaj

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta