Monika Hegarová

Bakalářská práce

Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele

The Effect of Advertising Slogan on the Consumer Buying Decision Process
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá vlivem reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele. Teoretická část popisuje proces tvorby sloganu, význam neuromarketingu a nákupní chování spotřebitele. V praktické části jsou testovány a analyzovány reklamní designy se sloganem prostřednictvím metody Eye Tracking, které jsou doplněny rozhovorem. Cílem práce je zjistit, jak ovlivňuje reklamní text spotřebitele …více
Abstract:
The final work deals with the effect of advertising slogan on the consumer buying decision process. The teoretical part describes process of making slogan, the meaning of neuromarketing and consumer behaviour process. In the practical part are analyzed and tested advertising designs with slogan through Eye Tracking method, which is complemented with interview. The main aim of the thesis is to find …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní