Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele – Monika Hegarová
Monika Hegarová
Bakalářská práce
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
The Effect of Advertising Slogan on the Consumer Buying Decision Process
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá vlivem reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele. Teoretická část popisuje proces tvorby sloganu, význam neuromarketingu a nákupní chování spotřebitele. V praktické části jsou testovány a analyzovány reklamní designy se sloganem prostřednictvím metody Eye Tracking, které jsou doplněny rozhovorem. Cílem práce je zjistit, jak ovlivňuje reklamní text spotřebitele …víceAbstract:
The final work deals with the effect of advertising slogan on the consumer buying decision process. The teoretical part describes process of making slogan, the meaning of neuromarketing and consumer behaviour process. In the practical part are analyzed and tested advertising designs with slogan through Eye Tracking method, which is complemented with interview. The main aim of the thesis is to find …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/emf04/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Bannerová slepota na internetu v České republice
Zuzana Sochorová -
ATTITUDES TO ONLINE BANNER ADVERTISING ON THE "VK.COM" SOCIAL NETWORK AS A CHANNEL FOR PURCHASING CLOTHING
Alena Ablamskaya -
Vliv zavedení konceptu Corporate Social responsibility a Creaiting Shared Value na spotřební chování zákazníků ve vybrané firmě
Jitka Krejčová -
Tvorba a funkce reklamních sloganů
Kateřina Lhotová -
Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o.
Tomáš Denk