Vliv výkonnostního online marketingu (performance advertising) na rozhodovací proces spotřebitele – Bc. Tereza Černá
Bc. Tereza Černá
Diplomová práce
Vliv výkonnostního online marketingu (performance advertising) na rozhodovací proces spotřebitele
The impact of online performance advertising on consumer decision making
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zkoumání bannerových reklam a jejich dopad na rozhodování spotřebitelů online. Výzkum odhalil, že klíčem k zvýšení klikatelnosti reklam je jejich vizuální přitažlivost a strategické umístění. Zjištění naznačují, že reklamy umístěné v kontextuálně relevantním obsahu mohou významně ovlivnit uživatelské chování. Studie doporučuje inovativní přístupy k designu bannerů, které …víceAbstract:
The thesis focuses on the study of banner ads and their impact on consumers' online decision making. The research revealed that the key to increasing the clickability of ads is their visual appeal and strategic placement. The findings suggest that ads placed in contextually relevant content can significantly influence user behaviour. The study recommends innovative approaches to banner design that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 2. 2025
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Jana Přikrylová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
Raoah Marghalani -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Online reklamní kampaň značky Colvia
Kowolowská Kowolowská
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses gmbrwa gmbrwa/2
4. 1. 2025