Ondřej Takács

Disertační práce

Automatizované řízení adaptivní výuky v e-learningu podle stylů učení studenta

Automated Control of Adaptive Teaching by Learning Styles
Anotace:
Tato disertační práce se zabývá automatickou adaptací e-learningové výuky, kde je studentovi s danými vlastnostmi, především učebním stylem, v určité výukové situaci vhodně přizpůsobena výuka. V této práci jsou popsány a analyzovány různé způsoby adaptace výuky, kde ty hlavní z nich spočívají ve volbě vhodné smyslové formy, náročnosti a pořadí studijních materiálů. Smyslové formy výukového materiálu …více
Abstract:
This dissertation thesis deals with automatic adaptation of e-learning courses. The adaptation tailors the course content in given situation to the student’s learning styles. This thesis describes and analyses different ways of adaptation, mainly the choice of appropriate sensual form, difficulty and the learning order. There are four sensual forms: text, visual, auditive and kinesthetic (interactive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 4. 2015
  • Vedoucí: Jana Šarmanová
  • Oponent: Ladislav Buřita, Miroslav Pokorný, Tomáš Pitner

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava