Marketingová komunikace fashion značky Vena Valnoha – Bc. Tereza Zmeškalová
Bc. Tereza Zmeškalová
Master's thesis
Marketingová komunikace fashion značky Vena Valnoha
Marketing Communication of the Fashion Brand Vena Valnoha
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací fashion značky Vena Valnoha, rolí online marketingu v její komunikaci a vnímáním současné marketingové komunikace značky Vena Valnoha jejími zákazníky. Teoretická část této diplomové práce objasňuje pojmy jako marketingová komunikace, jednotlivé nástroje komunikačního mixu a trendy v marketingové komunikaci. Práce také dále pojednává o fashion …moreAbstract:
This master thesis deals with the marketing communication of the fashion brand Vena Valnoha, the role of online marketing in its communication and the perception of the current marketing communication of the brand Vena Valnoha by its customers. The theoretical part of the thesis introduces concepts such as marketing communication, communication mix and trends in marketing communication. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZMEŠKALOVÁ, Tereza. \textit{Marketingová komunikace fashion značky Vena Valnoha}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/gmg7m2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zmeškalová, Tereza. Marketingová komunikace fashion značky Vena Valnoha. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
Tomáš Foldyna -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Marketingová komunikace v oboru fashion
Petra Minaříková -
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
Natálie Kotková -
Vybrané tematizace marketingové komunikace v oboru fashion
Simona Paulovská -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Analýza marketingové komunikace fast fashion značky
Klára Karpetová -
Specifiky integrované marketingové komunikace v oboru svatebního fashion marketingu
Nikola Kakáčová