Pavla Maříková

Diplomová práce

Segmentace trhu plastické chirurgie v ČR

Market segmentation of plastic surgery in the Czech Republic
Anotace:
Hlavním cílem práce je doporučit marketingovou orientaci klinik prostřednictvím pochopení, co předchází tomu, než žena či muž plastickou operaci podstoupí nebo o ní začnou uvažovat. Protože ženy využívají plastické chirurgie mnohem více než muži, je v této práci kladen důraz především na ně. Dalším cílem je porovnávat konkurenční invazivní a neinvazivní kosmetické procedury. Výzkumná část se skládá …více
Abstract:
Main objective of my thesis is to recommend a marketing orientation for clinics through an understanding of why men and women undergo plastic surgery and what is their reason to start considering it. Because women use plastic surgery more than men, the study is mainly focused on them. Another target is to compare competing invasive and non-invasive cosmetic treatments. The research part is consisting …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31106

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management