Segmentace trhu plastické chirurgie v ČR – Pavla Maříková
Pavla Maříková
Diplomová práce
Segmentace trhu plastické chirurgie v ČR
Market segmentation of plastic surgery in the Czech Republic
Anotace:
Hlavním cílem práce je doporučit marketingovou orientaci klinik prostřednictvím pochopení, co předchází tomu, než žena či muž plastickou operaci podstoupí nebo o ní začnou uvažovat. Protože ženy využívají plastické chirurgie mnohem více než muži, je v této práci kladen důraz především na ně. Dalším cílem je porovnávat konkurenční invazivní a neinvazivní kosmetické procedury. Výzkumná část se skládá …víceAbstract:
Main objective of my thesis is to recommend a marketing orientation for clinics through an understanding of why men and women undergo plastic surgery and what is their reason to start considering it. Because women use plastic surgery more than men, the study is mainly focused on them. Another target is to compare competing invasive and non-invasive cosmetic treatments. The research part is consisting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31106
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31106
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Body image v kontextu prožívané míry úzkosti, depresivity a perfekcionismu v období mladé dospělosti
Martin Podešva -
Vliv úrovně úzkostnosti na body image u vrcholových sportovců
Adéla Linková -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Kvalita života u dialyzovaných pacientů (standardizovaný dotazník)
Šimon Kučera -
Dotazník administrovaný videem: psychometrické vlastnosti a srovnání s textovou podobou
Adam Strojil -
Anketa vs. dotazník
Žaneta SÁDECKÁ -
Dotazník DBQ - lokalizace dotazníku v českém dopravním prostředí
Marek VOITLE -
IN-COME dotazník a jeho souvislost s pojetím pomoci a kontroly v prostředí nízkoprahových zařízení pro děti a mládež
Simona Mertlová