Anastasija ŽUR
Bachelor's thesis
Vstup hudebního portálu na marketingový trh
Music Portal and Market Entry Strategy
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na strategické plánovaní a vstup nového produktu, hudebního portálu, na marketingový trh. Teoretická část práce se zabývá rešerší literatury zaměřenou na online publicistiku, hudební průmysl, marketing služeb a strategie vstupu nových produktů na trh. Cílem praktické části je zpracovat kvantitativní výzkum a analýzu konkurence, získaná data dále použít pro vytvoření marketingové …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on strategy planing and market entry strategy for music web portal as a new product. The theoretical part consist of literature research dealing with online journalism, music industry, services marketing and market entry strategies for new products. Practical part prepare and realize quantitative research and analyze competition. Acquired data will be used for creating marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽUR, Anastasija. Vstup hudebního portálu na marketingový trh. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Strategické rozhodování firmy pro vstup na trh zeleného marketingu
Dita Nováčková -
Vstup podniku na zahraniční trh
Kateřina Burdová -
Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování
Adéla Kubínová -
Inovace dopravního odbavovacího systému v kontextu vstupu na zahraniční trh
Antonín Hübner -
Strategická expanzia spoločnosti Manufaktura na francúzsky trh
Kristína Bogová -
Strategické chování podniků na trhu konzolí
Šimon Nekvinda -
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Adam Kožený -
Tržní penetrace na rychle se rozvíjející trh - strategický plán výrobce zdravotnických prostředků
Kristýna Lutovská