Anastasija ŽUR

Bachelor's thesis

Vstup hudebního portálu na marketingový trh

Music Portal and Market Entry Strategy
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na strategické plánovaní a vstup nového produktu, hudebního portálu, na marketingový trh. Teoretická část práce se zabývá rešerší literatury zaměřenou na online publicistiku, hudební průmysl, marketing služeb a strategie vstupu nových produktů na trh. Cílem praktické části je zpracovat kvantitativní výzkum a analýzu konkurence, získaná data dále použít pro vytvoření marketingové …more
Abstract:
Bachelor thesis is focused on strategy planing and market entry strategy for music web portal as a new product. The theoretical part consist of literature research dealing with online journalism, music industry, services marketing and market entry strategies for new products. Practical part prepare and realize quantitative research and analyze competition. Acquired data will be used for creating marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŽUR, Anastasija. Vstup hudebního portálu na marketingový trh. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe