Vstup hudebního portálu na marketingový trh – Anastasija ŽUR
Anastasija ŽUR
Bakalářská práce
Vstup hudebního portálu na marketingový trh
Music Portal and Market Entry Strategy
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na strategické plánovaní a vstup nového produktu, hudebního portálu, na marketingový trh. Teoretická část práce se zabývá rešerší literatury zaměřenou na online publicistiku, hudební průmysl, marketing služeb a strategie vstupu nových produktů na trh. Cílem praktické části je zpracovat kvantitativní výzkum a analýzu konkurence, získaná data dále použít pro vytvoření marketingové …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on strategy planing and market entry strategy for music web portal as a new product. The theoretical part consist of literature research dealing with online journalism, music industry, services marketing and market entry strategies for new products. Practical part prepare and realize quantitative research and analyze competition. Acquired data will be used for creating marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽUR, Anastasija. Vstup hudebního portálu na marketingový trh. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategické rozhodování firmy pro vstup na trh zeleného marketingu
Dita Nováčková -
Vstup podniku na zahraniční trh
Kateřina Burdová -
Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování
Adéla Kubínová -
Inovace dopravního odbavovacího systému v kontextu vstupu na zahraniční trh
Antonín Hübner -
Strategická expanzia spoločnosti Manufaktura na francúzsky trh
Kristína Bogová -
Strategické chování podniků na trhu konzolí
Šimon Nekvinda -
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Adam Kožený -
Tržní penetrace na rychle se rozvíjející trh - strategický plán výrobce zdravotnických prostředků
Kristýna Lutovská