Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v technickém oddělení – Bc. Hana Jančarová
Bc. Hana Jančarová
Master's thesis
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v technickém oddělení
Education and development of employees in the technical department
Anotácia:
Cílem diplomové práce je popsat a zhodnotit vzdělávání zaměstnanců technického oddělení ve vybraném podniku. První část věnuje pozornost oblastem vzdělávání a řízení lidských zdrojů. Druhá část popisuje stávající vzdělávání zaměstnanců v daném oddělení. V třetí části této práce bude aplikována metoda dotazování a řízených rozhovorů, které budou využity k tvorbě návrhů a doporučení.Abstract:
The aim of the diploma thesis is to describe and evaluate the education of employees of the technical department in a selected company. The first part pays attention to the areas of education and human resource management. The second part describes the current training of employees in the department. In the third part of this work the method of questioning and guided interviews will be applied which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ejna0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Lucie Meixnerová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jarmila Duháček Šebestová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na zlepšení vzdělávání zaměstnanců na konkrétním případu
Gabriela Hanulová -
Návrh na zlepšení systému vzdělávání – na konkrétním příkladu
Dominika Purzitidisová -
Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu
Anna Suchá -
Návrhy na zlepšení působení podniku na slovenském trhu
Martin Dvořák -
Studie návrhů na zlepšení výrobních procesů se zaměřením na štíhlé procesy včetně BOZP
Kristýna Rinnová -
Analýza konkurenceschopnosti vybrané firmy a návrhy na zlepšení jejího postavení na trhu v ČR
Kateřina Kozlová -
Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení
Eva Rojíková -
Komunikační strategie a image značky Persil na českém trhu z pohledu udržitelnosti, návrhy na zlepšení
Veronika Gabrielová