Komparace produktů vybraných cestovních kanceláří a možnosti jejich inovace se zohledněním současných trendů. – Kristýna Tonová
Kristýna Tonová
Bakalářská práce
Komparace produktů vybraných cestovních kanceláří a možnosti jejich inovace se zohledněním současných trendů.
The Comparison of Products of selected Travel Agencies and some Possibilities of their Innovation according to the current Trends
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá produkty vybraných cestovních kanceláří, jejich odlišností a návrhem jejich inovace z hlediska současných trendů cestovního ruchu. Komparovanými jsou celkem čtyři cestovní kanceláře, dvě velké a dvě malé, konkrétně CK FIRO-tour, CK Fischer, CK Ancora a CK Brenna. Použitými metodami jsou analýza produktu, komparativní analýza, elektronická korespondence se zaměstnanci …víceAbstract:
The bachelor`s dissertation deals with products of selected travel agencies, their difference and suggestion of their inovation from the point of view of current trends in tourism. The compared are four travel agencies in total, two big ones and two small ones, specifically CK FIRO-tour, CK Fisher, CK Ancora and CK Brenna. The applied methods are product analysis, comparative analysis, electronic correspondence …víceKlíčová slova
cestovní kancelář produkt komparace inovace trendy travel agency product comparison inovation trends
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/15514/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Monika Klímová
- Oponent: Mgr. Věra Fišerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TONOVÁ, Kristýna. \textit{Komparace produktů vybraných cestovních kanceláří a možnosti jejich inovace se zohledněním současných trendů.}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/gmozso/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán na založení cestovní kanceláře AWESOME travel
David Branžovský -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Analýza služeb cestovní kanceláře Travel & Bussiness Centre s.r.o. se zaměřením na svatební zájezdy v zahraničí
Erik Jahnický -
Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o.
Anežka ZBOROŇOVÁ -
Návrh vhodných odporúčaní pre zvýšenie konkurencieschopnosti cestovnej kance-lárie Alfa Travel
Matej Štefanka -
Analýza a návrh marketingové strategie cestovní kanceláře Melissa Travel, s.r.o.
Kamila Dalecká -
Rozvoj obchodních aktivit cestovní kanceláře PUX TRAVEL
Pavel Bureš -
Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Canaria travel
Karolína Kristová