Karolína Ježková

Master's thesis

Vývoj, význam a aplikace entertainmentu v marketingové komunikaci

Development, significance and application of entertainment in marketing communication
Anotácia:
V současném hyperkonkurenčním prostředí cestovního ruchu, kde nabídka převažuje nad poptávkou a zákazníci jsou zahlceni reklamními sděleními, se stává klíčovým faktorem pro úspěch firem schopnost efektivně zaujmout a udržet pozornost zákazníků. Tato diplomová práce se zaměřuje na identifikaci a analýzu marketingových taktik, které jsou dle aktuálních poznatků a výzkumů vnímány jako nejúčinnější a vhodné …viac
Abstract:
In the current hyper-competitive environment of the tourism industry, where supply outweighs demand and customers are overwhelmed with advertising messages, the ability to effectively capture and maintain customer attention becomes a key factor for business success. This thesis focuses on identifying and analyzing marketing tactics that are perceived as the most effective and suitable in the context …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
  • Vedúci: Mario Kubaš
  • Oponent: David Matoušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91915

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management