Vývoj, význam a aplikace entertainmentu v marketingové komunikaci – Karolína Ježková
Karolína Ježková
Diplomová práce
Vývoj, význam a aplikace entertainmentu v marketingové komunikaci
Development, significance and application of entertainment in marketing communication
Anotace:
V současném hyperkonkurenčním prostředí cestovního ruchu, kde nabídka převažuje nad poptávkou a zákazníci jsou zahlceni reklamními sděleními, se stává klíčovým faktorem pro úspěch firem schopnost efektivně zaujmout a udržet pozornost zákazníků. Tato diplomová práce se zaměřuje na identifikaci a analýzu marketingových taktik, které jsou dle aktuálních poznatků a výzkumů vnímány jako nejúčinnější a vhodné …víceAbstract:
In the current hyper-competitive environment of the tourism industry, where supply outweighs demand and customers are overwhelmed with advertising messages, the ability to effectively capture and maintain customer attention becomes a key factor for business success. This thesis focuses on identifying and analyzing marketing tactics that are perceived as the most effective and suitable in the context …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91915
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: David Matoušek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91915
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a propagace cestovní kanceláře ITS Billa Travel na Facebooku
Magdalena Vencová -
Zefektivnění propagace cestovní kanceláře ATLAS Adria s.r.o
Kateřina Smolíková -
Porovnání zájezdů vybraných cestovních kanceláří a jejich propagace
Kristián Koukal -
Propagace cestovní kanceláře na Internetu
Martina Rosenkrancová -
Analýza propagace cestovní kanceláře
Jana Pechníková -
Analýza propagace cestovních kanceláří
Anna Paulišová -
Využití sociálních sítí k propagaci cestovních kanceláří
Kristýna Filipová -
Golfová turistika a její propagace v České republice
Michaela Radošová