Theses 

Case study of Coca Cola and its strategy in the Russian Market – Bc. Maria Shkurenko

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Bc. Maria Shkurenko

Bakalářská práce

Case study of Coca Cola and its strategy in the Russian Market

Case study of Coca Cola and its strategy in the Russian Market

Abstract: The aim of this dissertation is to study and analyse strategic and economic aspects of building a business in Russia on the example of the Coca-Cola company. The previously introduced aim is to be reached by taking the following steps: in-depth analysis of the Russia’s economic indicators; marketing analysis of the chosen enterprise; strategy planning based on the results of the marketing analysis. The theoretical part of the present thesis introduces the chosen company, explains the principles of the marketing analysis of the enterprise in question, and evaluates the main economic indicators of the Russian Federation. The practical part focuses on interpreting the business strategy of the enterprise described in the theoretical part, taking into consideration the outcomes of the marketing analysis. The summary of the work accomplished is presented in the conclusion of the present thesis.

Keywords: Strategic planning, strategy, marketing analysis, soft drinks market.

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
  • Vedoucí: MSc Oldřich Dutý
  • Oponent: Ing. Andrej Mazán, MBA

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 19. 3. 2019 07:20, 12. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz