Formy logopedické intervence v předškolním vzdělávání. – Bc. Jana WOLLEROVÁ
Bc. Jana WOLLEROVÁ
Diplomová práce
Formy logopedické intervence v předškolním vzdělávání.
Forms of Logopedic Intervention in a Preschool Education.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá formami logopedické intervence v předškolním vzdělávání. Teoretická část podává přehled o vývoj řeči a komunikaci, zdůrazňuje význam předškolního vzdělávání, specifikuje jeho vzdělávací program a vymezuje komunikativní kompetence v předškolním věku. Podává přehled o aspektech optimálního vývoje řeči, nejběžnějších odchylkách v řeči v předškolním věku a věnuje se vzdělávání …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the forms of logopaedic intervention in pre-school education. The theoretical part tracks the development of speech and communication, it emphasizes the meaning of pre-school education, it specifies the educational programme of pre-school education and defines communicative skills at pre-school age. It gives an overview about the aspects of an optimal speech development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WOLLEROVÁ, Jana. Formy logopedické intervence v předškolním vzdělávání.. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Logopedická intervence v logopedické třídě mateřské školy v Moravskoslezském kraji
Romana Hofmanová -
Logopedická intervence v logopedické třídě běžné mateřské školy
Hana Nespěšná -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná