Strategie rozvoje vybrané oblasti – Ing. Martin Veverka
Ing. Martin Veverka
Bakalářská práce
Strategie rozvoje vybrané oblasti
Strategy of development of the chosen area
Anotace:
Bakalářská práce Strategie rozvoje mikroregionu Kahan se zabývá tvorbou obecné strategie rozvoje a představuje návrh strategie pro konkrétní oblast. V této práci je zpracována socioekonomická analýza mikroregionu Kahan. Na základě této analýzy je představen potenciál mikroregionu a také návrh strategie rozvoje pro mikroregion a aktivity vedoucí k naplnění cílů strategieAbstract:
Bachelor’s work Strategy of development of micro region Kahan, deal with creation of general strategy of development and present strategy proposal for concrete area. In this bachelor’s work is processed socioeconomic analysis of micro region Kahan. On the basis of this analysis is presented micro region’s potential and also strategy of development proposal for micro region and activities faces to fulfillment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ur91k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Ondřej Petr, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaroslav Podal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Cultural diplomacy of the Czech Republic in Finland: current state and strategy of its development
Anna Rezvukhina -
Analysis of the Evolution of Migration Policies in Mexico and the United States, from Development to Containment: A Review of Migrant Caravans from the Northern Triangle of Central America during the Period 2014 to 2020
Melissa Baltazar Flores -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Xiyue Zhang -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Strategie rozvoje malého a středního podniku
Filip Hampl -
Strategie rozvoje firmy
Ondřej Míča -
Strategie rozvoje firmy
David Hruška -
Strategie rozvoje podniku
Jan Hromek