Využití moderních technologií v pedagogické komunikaci – Bc. Lucie ZLÁMALOVÁ
Bc. Lucie ZLÁMALOVÁ
Diplomová práce
Využití moderních technologií v pedagogické komunikaci
Using modern technologies in pedagogical communication (gaming, blended learning)
Anotace:
Diplomová práce Využití moderních technologií v pedagogické komunikaci, se zabývá v teoretické rovině moderním technologiím, nástrojů digitálních technologií, definici a možným využitím ve výuce, pedagogickou komunikací mezi žákema učitelem, kompetencím a dovednostem potřebným pro 21. století, výukovým metodám, především e-learning a blended learning a počítačovým hrám. Empirická část obsahuje dotazníkové …víceAbstract:
Diploma thesis Utilization of modern technologies in pedagogical communication, deals in theory with modern technologies, digital technology tools, definition and possible use in education, pedagogical communication between students and teacher, competences and skills needed for 21st century, teaching methods, especially e-learning and blended learning and computer games. The empirical part contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZLÁMALOVÁ, Lucie. Využití moderních technologií v pedagogické komunikaci. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol a učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Vliv technologií na rozvoj komunikace žáka 2. stupně základní školy
Tadeáš VÝTISK -
Blended learning jako nástroj rozvoje digitálních kompetencí pedagogických pracovníků
Eva Mertová -
Blended learning ve vzdělávací činnosti dětského zájmového kroužku
Jiří PLACHÝ -
Blended learning ve výuce angličtiny na VOŠ zdravotnické
Ludmila FALTÝNKOVÁ -
Challenges of Blended Learning: Engagement of EFL Learners at Lower-Secondary Schools
Jan Stonawski -
Ověření efektivnosti výuky anglického jazyka modelem blended learning aplikovaným v distanční části online komponentem MyEnglishLab
Danuše Vymetálková -
Blended Learning in ELT Focused on the Development of Speaking Skills
Nikola Kozderová -
Využití Blended Learning pro výuku anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Marek Benc
Název
Vložil
Vloženo
Práva