Využívání open source herních engine k tvorbě her – Ing. Jakub Snášel
Ing. Jakub Snášel
Master's thesis
Využívání open source herních engine k tvorbě her
The usage of open-source game engine for games creation
Anotácia:
Záměrem této diplomové práce je demonstrovat použití vybraného 3D herního enginu při tvorbě hry. V úvodních kapitolách je nejprve popsána problematika enginů, frameworků a programovacích jazyků. Následné kapitoly jsou zaměřeny na konkrétní jednotlivé vybrané dostupné 3D herní enginy. V praktické části je vybrán jeden z popsaných enginů a je demonstrováno jeho použití při tvorbě samotné hry.Abstract:
The intent of this thesis is to demonstrate usage of chosen 3D game engine for game creation. First part of work describe the problematics of engines, frameworks and programming languages. The rest of work is focused on concrete chosen available 3D game engines. In the practical part, one of the described engines is chosen and its usage during game creation is demonstrated.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Petr Veselý
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Snášel, Jakub. Využívání open source herních engine k tvorbě her. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniversity of Pardubice
Faculty of Electrical Engineering and InformaticsMaster programme / odbor:
Information Technology / Information Technology
Práce na příbuzné téma
-
Caché mocking framework
Matěj Tužil -
Návrh a implementace chatbot frameworku pro programovací jazyk Ruby
Richard Ludvigh -
Framework for dependency analysis of software artifacts
Miroslav KRÝSL -
Framework pre vyvíjanie systémov na udeľovanie dosiahnutých úspechov
Marek Fridrich -
ViSiP - grafický programovací jazyk pro simulace
Tomáš Blažek -
Framework pro záznam videa na základě události pro platformu iOS
Dominik Chmelík -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Hra a vývoj hry u dětí se sluchovým postižením
Klára DVOŘÁKOVÁ