David Leiss

Master's thesis

Positioning značky Champagne Taittinger na českém trhu a její vývoj

The positoning of the brand Champagne Taittinger on the Czech market and its evolution
Anotácia:
Práce je zaměřena na analýzu pozice značky Champagne Taittinger na českém trhu. V teoretické části jsou vysvětleny základní koncepce marketingu, marketingový mix, definován pojem značka a termíny positioning, targeting a segmentace. V praktické části je nejprve popsán trh šumivých vín v ČR. Dále jsou představeny společnosti Champagne Taittinger a Bacchus Vins & Champagnes a.s., která je výhradním dovoznem …viac
Abstract:
The essay is focused on the analysis of the position of the brand Champagne Taittinger on the Czech market. In theoretic part are explained basic concepts of marketing, marketing mix, the concept of brand positioning, targeting and segmentation. In the practical part is at first described the market of sparkling wines in the Czech Republic. In addition, there are introduced companies Champagne Taittinger …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Alexander Lochman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13087