Bc. Matej HOLUB

Master's thesis

1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Muž, který měřil 10 kilometrů, animovaný film

1. Theoretical Part: Animation in Computer Games 2. Practical Part: The Man Who Was 10 Kilometers Tall, Animated Film
Abstract:
Práca sa zameriava na popis počítačových hier a používanie animovaného remesla v nich. Práca je rozdelená do niekoľkých častí. Popisujú vývoj, žánrové zaradenie a samotný proces výroby počítačových hier a animácie v nich..
Abstract:
This work focuses on a description of the use of computer games and usage of ani-mation skill in them. The work is divided into several parts. Describe the development of genre, classification, and the process of manufacturing of computer games and animation in them .
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2012
Accessible from:: 17. 9. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOLUB, Matej. 1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Muž, který měřil 10 kilometrů, animovaný film. Zlín, 2012. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Animation

Theses on a related topic