Ing. Simona Nováková

Bakalářská práce

Interní komunikace firmy Procter & Gamble, Rakona a.s.

Procter & Gamble, Rakona a.s. Internal Communication
Anotace:
Interní komunikace je každodenní praxe všech podniků. Jde o živý organismus, který se mění a adaptuje. Všechny cíle managementu, všech oddělení, odborů a všech ostatních zainteresovaných skupin nelze zcela sladit. Proto, aby nevznikaly komunikační krize a šumy, je nutností správně řídit interní komunikaci. Bezproblémová interní komunikace motivuje zaměstnance a motivovaný zaměstnanec uspokojuje potřeby …více
Abstract:
Internal communication is everyday practice of all companies. It is an ever changing and adapting vital organism. It is difficult to harmonize all the management targets, targets of all departments, labour unions and other concerned parties. In order for the communication crises and buzz not to occur, proper communications’ management is a must. The employee is motivated via smooth internal communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Novotná
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní