Jazykové prostředky v časopisech pro mládež – Denisa HARENZOVÁ
Denisa HARENZOVÁ
Bakalářská práce
Jazykové prostředky v časopisech pro mládež
Language means in youth magazines
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá jazykovými prostředky, které jsou používány v časopisech pro mládež, konkrétně v periodikách Top dívky a Popcorn. V teoretické části jsou uvedené tituly představeny a charakterizovány, a to včetně základních znaků cílové věkové kategorie. Mládež je představena společně se specifiky v rovině psychologické a jazykové. Dále se práce soustředí na analýzu jazykových prostředků …víceAbstract:
This Bachelor Thesis deals with language means used in magazines for youth, especially in Top dívky and Popcorn periodicals. These titles are presented and characterized in the theoretical part, including the basic characters of the aimed age category. The youth and its specifics are introduced in the psychological and linguistic context. Further this thesis focuses on the analysis of language means …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Diana Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HARENZOVÁ, Denisa. Jazykové prostředky v časopisech pro mládež. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání - Český jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
Gli anglicismi nelle riviste italiane di moda
Michaela Veselá -
El uso de préstamos en los blogs de moda
Veronika Dreveňáková -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová -
Le parole di origine francese nelle riviste di moda italiane
Jana Kopecká -
Finanční plán společnosti C & A Moda, s.r.o.
Erik Kytler