Rozvoj sociálních dovedností dětí jako prevence rizikového chování – Bc. Simona BIERHAUSOVÁ
Bc. Simona BIERHAUSOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj sociálních dovedností dětí jako prevence rizikového chování
Development of social skills of children as prevention of risk behaviors
Anotace:
V diplomové práci jsem se zaměřila na rozvoj sociálních dovedností předškolních dětí jako jisté formy prevence rizikového chování. Specifikovala jsem projevy chování u introvertních a extrovertních dětí, emoční inteligenci a její důležitost a dále rizikové chování- jeho obsah a projevy. Soustředila jsem se také na poruchy chování a prevenci rizikového chování. Zmínila jsem zdravý způsob života a možnosti …víceAbstract:
In the thesis I focused on developing the social skills of childcare children as a form of prevention of risk behaviour. I specify the manifestations of behavior for introvertních and extrovertních children, emotional intelligence and its significance and risk behavior-its content, and speeches. I focused also on failure behavior and the prevention of risk behaviour. Did I mention the healthy way of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BIERHAUSOVÁ, Simona. Rozvoj sociálních dovedností dětí jako prevence rizikového chování. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pohybové chvilky rozvíjející emoční inteligenci, sociální a komunikační dovednosti pro děti 4.–7. ročníku ZŠ
Anna Mecerodová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Sociální a emoční charakteristiky nadaných dětí
David Macek -
Osobnostní vlastnosti a emoční inteligence volnočasových pracovníků s dětmi a mládeží
Jan HILŠER -
Určování biologických druhů ve volné přírodě s využitím umělé inteligence
Lukáš PICEK -
Vliv struktury osobnosti a temperamentu na akademický výkon jedince
Klára BAROŠOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva