Hmyz – (staro)nová potravina: ekonomické souvislosti a marketingová strategie. – Vendula Smilková
Vendula Smilková
Bakalářská práce
Hmyz – (staro)nová potravina: ekonomické souvislosti a marketingová strategie.
Insect - (old) novel food: economic context and marketing strategy
Anotace:
Smilková, V. Hmyz – (staro)nová potravina: ekonomické souvislosti a marketingová strategie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se zabývá specifiky pro tvorbu marketingové strategie pro produkty s obsahem hmyzího proteinu. Cílem práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii a uvést náklady na realizaci marketingové kampaně v rámci navrhované strategie. Informace …víceAbstract:
Smilková, V. Insect - (old) novel food: economic context and marketing strategy. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2022. The bachelor thesis deals with the specifics of creating a marketing strategy for products containing insect protein. The aim of the work is to create a suitable marketing strategy and to state the costs of implementing a marketing campaign within the strategy. The information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2022
- Vedoucí: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
- Oponent: Radek Schmied, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Uvádění na trh potravin s využitím hmyzího proteinu jako potraviny nového typu: návrh a rozpočet marketingové strategie.
Helena Ukropcová -
Návrh marketingové strategie pro uvedení těstovin s hmyzím proteinem na trh.
Marek Šulc -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
Silvie Satrapová -
Uvádzanie na trh potravín s využitím hmyzieho proteínu: návrh a rozpočet marketingovej stratégie.
Jana Gáťová -
Proteinové tyčinky s hmyzím proteinem: návrh a ekonomické zhodnocení marketingové strategie.
Jana Tóthová -
Vývoj sušenek s přídavkem hmyzí moučky
Kateřina Tichá -
Texturní vlastnosti tyčinek s přídavkem hmyzího prášku v průběhu skladování
Eliška Špačková -
Texturní parametry snacků s přídavkem hmyzího prášku v průběhu skladování
Michaela Urbánková