The impact of Danmu on Consumer Purchase Intention in Live-streaming E-commerce in China – Xuewen Gong
Xuewen Gong
Diplomová práce
The impact of Danmu on Consumer Purchase Intention in Live-streaming E-commerce in China
Vliv Danmu na nákupní záměr spotřebitelů v živém vysílání e-commerce v Číně
Anotace:
Tento článek pojednává o rostoucí popularitě živého vysílání e-commerce v Číně a o tom, jak vznik Danmu mění způsob, jakým spotřebitelé komunikují s kotvou a mezi sebou navzájem během živých přenosů. Cílem studie je zhodnotit, jak Danmu ovlivňuje nákupní záměr spotřebitelů v živém vysílání. Studie využívá teorii stimulu-organismu-odpovědi a model akceptace technologie ke zkoumání vztahu mezi charakteristikami …víceAbstract:
This paper discusses the increasing popularity of live streaming e-commerce in China, and how the emergence of Danmu is changing the way consumers interact with the anchor and with each other during live streams. The purpose of study is to evaluate how Danmu affects consumer purchase intention in the live room. The study employs the Stimuli-Organism-Response theory and the Technology Acceptance Model …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89972
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Václav Stříteský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89972
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
Krizzia Mae Navarro -
Effects of Corporate Environmental Initiatives on Consumer Attitudes and Purchase Intention
Valeriya Nabok -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí
Natálie Štětkařová -
Vizuální pozornost a nákupní záměr spotřebitelů v souvislosti s kavárenskými profily na sociální síti Instagram
Adéla Holcová -
Stravovací návyky, angažovanost v udržitelné spotřebě a nákupní záměry spotřebitele
Šimon Meduna -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková