Xuewen Gong

Diplomová práce

The impact of Danmu on Consumer Purchase Intention in Live-streaming E-commerce in China

Vliv Danmu na nákupní záměr spotřebitelů v živém vysílání e-commerce v Číně
Anotace:
Tento článek pojednává o rostoucí popularitě živého vysílání e-commerce v Číně a o tom, jak vznik Danmu mění způsob, jakým spotřebitelé komunikují s kotvou a mezi sebou navzájem během živých přenosů. Cílem studie je zhodnotit, jak Danmu ovlivňuje nákupní záměr spotřebitelů v živém vysílání. Studie využívá teorii stimulu-organismu-odpovědi a model akceptace technologie ke zkoumání vztahu mezi charakteristikami …více
Abstract:
This paper discusses the increasing popularity of live streaming e-commerce in China, and how the emergence of Danmu is changing the way consumers interact with the anchor and with each other during live streams. The purpose of study is to evaluate how Danmu affects consumer purchase intention in the live room. The study employs the Stimuli-Organism-Response theory and the Technology Acceptance Model …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89972