Marketingový mix elektronických služeb České pošty s využitím dostupnosti služby jako marketingové výhody – Bc. Martin Bláha
Bc. Martin Bláha
Diplomová práce
Marketingový mix elektronických služeb České pošty s využitím dostupnosti služby jako marketingové výhody
Marketing mix electronic services, Czech Post, using the availability of services such as marketing advantages
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingový mix konkrétního podniku“ je analýza, popis a návrh změn marketingového mixu elektronických služeb společnosti Česká pošta s. p. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska popisované odbornou literaturou. V praktické části je provedena analýza jednotlivých elektronických produktů podniku, z pohledu marketingového mixu dle jeho základního složení čtyř …víceAbstract:
The thesis, "The marketing mix concrete business is the analysis, description and draft amendments to the marketing mix of electronic services provided by Czech Post in the theoretical part describes the theoretical background described literature. The practical part is made of electronic products company, from the perspective of the marketing mix according to the basic composition of the four P: product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bg76p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLÁHA, Martin. \textit{Marketingový mix elektronických služeb České pošty s využitím dostupnosti služby jako marketingové výhody}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/gnxnkw/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza výkonu spisové služby ve vybraném oboru
Hana Rabová -
Elektronické bankovnictví a jeho bezpečnost
Veronika Haklová -
Dopady zavedení systému elektronické evidence tržeb u vybraných poskytovatelů služeb
Tereza Dvořáková -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová