Marketingový mix elektronických služeb České pošty s využitím dostupnosti služby jako marketingové výhody – Bc. Martin Bláha
Bc. Martin Bláha
Master's thesis
Marketingový mix elektronických služeb České pošty s využitím dostupnosti služby jako marketingové výhody
Marketing mix electronic services, Czech Post, using the availability of services such as marketing advantages
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketingový mix konkrétního podniku“ je analýza, popis a návrh změn marketingového mixu elektronických služeb společnosti Česká pošta s. p. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska popisované odbornou literaturou. V praktické části je provedena analýza jednotlivých elektronických produktů podniku, z pohledu marketingového mixu dle jeho základního složení čtyř …moreAbstract:
The thesis, "The marketing mix concrete business is the analysis, description and draft amendments to the marketing mix of electronic services provided by Czech Post in the theoretical part describes the theoretical background described literature. The practical part is made of electronic products company, from the perspective of the marketing mix according to the basic composition of the four P: product …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bg76p/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLÁHA, Martin. \textit{Marketingový mix elektronických služeb České pošty s využitím dostupnosti služby jako marketingové výhody}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/gnxnkw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Elektronické služby veřejné správy v resortu zdravotnictví
Dita Zarembová -
Elektronické služby veřejné správy v resortu práce a sociálních věcí
Pavla Štěpničková -
Analýza výkonu spisové služby ve vybraném oboru
Hana Rabová -
Dopady zavedení systému elektronické evidence tržeb u vybraných poskytovatelů služeb
Tereza Dvořáková -
Tvorba a komparace edukativních manuálů pro aplikaci spisové služby
Lukáš KRÁL -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka