Společenská odpovědnost kosmetické firmy Yves Rocher a její vliv na firemní image – Bc. Karolina Koutná
Bc. Karolina Koutná
Master's thesis
Společenská odpovědnost kosmetické firmy Yves Rocher a její vliv na firemní image
Social Responsibility of the Cosmetic Company Yves Rocher and the Influence on Corporate Image
Abstract:
Diplomová práce se zabývá společensky odpovědnými aktivitami kosmetické společnosti Yves Rocher, která je trhu již několik desítek let a své kořeny má ve Francii, kde vznikla jako rodinná firma, která nyní expanduje do celého světa. Důležité je zpracování teoretické části, které se věnuje společenské odpovědnosti a firemní image. Také se zaměří na možné typy aktivit spojené se společenskou odpovědností …moreAbstract:
This master's thesis deals with the socially responsible activities of the cosmetics company Yves Rocher. This company has been on the market for several decades and has its roots in France. Originally established as a family business, Yves Rocher has since expanded worldwide. The theoretical part of this thesis is crucial for explaining its key concepts, such as social responsibility and corporate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOUTNÁ, Karolina. \textit{Společenská odpovědnost kosmetické firmy Yves Rocher a její vliv na firemní image}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/go77dx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Koutná, Karolina. Společenská odpovědnost kosmetické firmy Yves Rocher a její vliv na firemní image. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická