Rekonstrukce podoby na základě 3D skenu lidské lebky – Mgr. Jan Eliáš
Mgr. Jan Eliáš
Bakalářská práce
Rekonstrukce podoby na základě 3D skenu lidské lebky
Facial Reconstruction Based on 3D Scan of the Human Skull
Abstract:
This bachelor thesis is focused on forensic facial reconstruction based on a 3D scan of a human skull. It introduces classical methods of facial reconstruction (based on sculpting) and modern methods of reconstruction using computer graphics and image processing. During the practical part it describes modeling of the facial reconstruction in Autodesk 3ds Max 2013 and texture creating in Autodesk Mudbox …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá rekonštrukciou podoby jedinca podľa 3d skenu lebky. Predstavuje klasické metódy rekonštrukcie (sochárske postupy) a moderné metódy využívajúce grafiku, a spracovanie obrazu. V praktickej časti opisuje modelovanie rekonštrukcie v programe Autodesk 3ds Max 2013 a vytvorenie textúr pomocou programu Autodesk Mudbox 2013.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m2109/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2013
- Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
- Oponent: RNDr. Igor Chalás
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Digitální antropologická rekonstrukce tváře pomocí Manchesterské metody a 3D modelovacích nástrojů
Jan Eliáš -
Digitální antropologická rekonstrukce tváře pomocí Manchesterské metody a 3D modelovacích nástrojů
Jan Eliáš -
Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max
Jan Pařízek -
Tvorba materiálů, světel a vizualizace interiéru v 3ds Max a Corona
Miroslav Potužník -
Tvorba charakteru v programu 3ds Max s důrazem na pojednání jeho povrchu
Matej Oravec -
Tvorba postavy v Autodesk 3ds Max
Martin Kovářík -
Tvorba charakteru v programech 3ds Max a Mudbox
Josef Putík -
Vybrané animační nástroje programu 3ds Max a jejich využití při tvorbě charakteru
Martina Šebová