Theses 

Automobile Aftermarket Customization and its Trends with an Emphasis on the Potential for the Czech Market – Vladimír Kosek

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Vladimír Kosek

Diplomová práce

Automobile Aftermarket Customization and its Trends with an Emphasis on the Potential for the Czech Market

Poprodejní úprava automobilů, její trendy a potenciál pro český trh

Anotace: Cílem této diplomové práce je poskytnout přehled o poprodejových úpravách automobilů a zhodnotit jejich potenciál na českém trhu. Cílem práce je pochopit, proč je design produktu všeobecně důležitý pro zákazníky a také zdůraznit jeho významnost pro automobilový průmysl. Následně je popsána historie automobilového designu se zaměřením na vnější faktory ovlivňující technologický a designový vývoj. Za účelem analýzy potenciálu specializovaných firem zabývajících se kastomizací na českém trhu byl proveden výzkum mezi několika českými a německými firmami, zaměřenými na úpravu vozidel. Výsledky výzkumu umožnily vyhodnotit současný stav kastomizačního trhu v České republice a zvážit jeho budoucí potenciál.

Abstract: The aim of the thesis is to provide an overview of the automobile aftermarket customization and to evaluate its potential on the Czech market. The first goal is to understand why product design is crucial for consumers in general and to highlight its importance for automobile industry. Moving forward, the historical development of the automotive design with emphasis on external factors influencing technical and design development and, consequently customers preferences is provided. In order to analyze the potential of the customizing companies in the Czech Republic, a research among several Czech and German modifiers was conducted. The outcomes of the research enabled to draw the conclusions and evaluate the actual potential of automobile aftermarket modification.

Klíčová slova: Design a výkon, Poprodejová kastomizace, Nákupní chování

Keywords: Purchase behavior, Performance and design, Aftermarket automobile customization

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2016
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Josef Müller

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52295

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 20. 2. 2019 06:45, 8. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz