Automobile Aftermarket Customization and its Trends with an Emphasis on the Potential for the Czech Market – Vladimír Kosek
Vladimír Kosek
Diplomová práce
Automobile Aftermarket Customization and its Trends with an Emphasis on the Potential for the Czech Market
Poprodejní úprava automobilů, její trendy a potenciál pro český trh
Anotace:
Cílem této diplomové práce je poskytnout přehled o poprodejových úpravách automobilů a zhodnotit jejich potenciál na českém trhu. Cílem práce je pochopit, proč je design produktu všeobecně důležitý pro zákazníky a také zdůraznit jeho významnost pro automobilový průmysl. Následně je popsána historie automobilového designu se zaměřením na vnější faktory ovlivňující technologický a designový vývoj. Za …víceAbstract:
The aim of the thesis is to provide an overview of the automobile aftermarket customization and to evaluate its potential on the Czech market. The first goal is to understand why product design is crucial for consumers in general and to highlight its importance for automobile industry. Moving forward, the historical development of the automotive design with emphasis on external factors influencing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52295
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2016
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Josef Müller
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52295
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities