Význam a vliv firemních sociálních sítí na chování spotřebitelů v kategorii mechanických hodinek – Nikola Spurná
Nikola Spurná
Master's thesis
Význam a vliv firemních sociálních sítí na chování spotřebitelů v kategorii mechanických hodinek
The importance and influence of business social media on consumer behavior in the mechanical watch category
Abstract:
Tato diplomová práce má za cíl podrobně rozebrat a zanalyzovat problematiku vlivu a významu firemních sociálních sítí na chování spotřebitelů k jejich efektivnímu využití ze strany zvolené značky. Práce se věnuje rozboru potřebných teoretických základů, analýze konkurence i jejich výkonů a dále také typickému spotřebiteli ke správnosti navrhovaných závěrů. Hlavní výzkumnou metodou práce bylo kvantitativní …moreAbstract:
This master thesis aims to analyze the influence and importance of corporate social networks on consumer behavior for their effective use by the chosen brand. The thesis discusses the necessary theoretical foundations and examines competitors and their performances, as well as the typical consumer, to determine the accuracy of the proposed conclusions. The primary research method of the thesis was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88153
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2023
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Marcela Zamazalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SPURNÁ, Nikola. \textit{Význam a vliv firemních sociálních sítí na chování spotřebitelů v kategorii mechanických hodinek}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2022. Available from: https://theses.cz/id/goamyu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88153
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková