Vývoj a optimalizace vlastní videohry v prostředí Unity – Petr Anděl
Petr Anděl
Bachelor's thesis
Vývoj a optimalizace vlastní videohry v prostředí Unity
Development and optimization of own video game in Unity engine
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá optimalizací a rozšířením původní implementace konkrétní počítačové hry vyvíjené v prostředí Unity za použití objektově orientovaného programovacího jazyka C#. V teoretické části práce jsou čtenáři přiblíženy základní pojmy či východiska z oblastí vývoje softwaru, do kterých tato práce zasahuje. V praktické části práce je zachycen výsledek provedené analýzy společně …moreAbstract:
This Bachelor thesis deals with optimization and extension of the original implementation of a specific computer game developed in the Unity environment using the object-oriented programming language C#. In the theoretical part of the work, the reader is approached with basic concepts and starting points from the areas of software development that this work interferes with. The practical part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Brožek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ANDĚL, Petr. \textit{Vývoj a optimalizace vlastní videohry v prostředí Unity}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/gobifn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Informatics
Theses on a related topic
-
Daňová optimalizace developerských projektů
Natálie Vašíková -
Development and optimization of a flow photoreactor and verification of its applicability in the chemical industry
Pavlína Horáková -
Development and optimization of the process for production of drug salts
Jan Kouba -
Spheromat development and optimization of its process parameters
Martin Krov -
Internal vs External Video Game Localization
Ema Bícová -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Vyvoj pixel art 2D hry v Unity
Dmitriy Shemet -
Vývoj 3D her ve frameworku Unity
Stanislav Kovářík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights