Petr Jansa

Bakalářská práce

Kampaň "Vidíme se" organizace BESIP

Campaign "Vidíme se" of BESIP Organization
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá dopadem a vnímáním kampaně BESIP a České kanceláře pojistitelů na podporu povinného užívání reflexních prvků chodci, které vstoupilo v platnost v únoru roku 2016. V teoretické části se věnuje sociální reklamě z pohledu vymezení pojmů souvisejících s tímto tématem a do této doby zkoumanými vlastnostmi sociální reklamy. Praktická část této práce se zabývá kvalitativním …více
Abstract:
This bachelor's thesis examines the impact and perception of BESIP and Czech Insurers' Bureau campaign to promote the obligatory use of reflective elements by pedestrians, that came into effect in February 2016. The theoretical part describes the social advertising from the perspective of delimitation of concepts related to the topic and thus far examined attributes of social advertising. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jansa, Petr. Kampaň "Vidíme se" organizace BESIP. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe