Reinforcement learning v počítačových hrách – Tomáš Svoboda
Tomáš Svoboda
Bakalářská práce
Reinforcement learning v počítačových hrách
Reinforcement Learning in Computer Games
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá reinforcement learningem a jeho aplikací v počítačových hrách. Teoretická část práce sestává z představení oblasti reinforcement learningu a detailního popisu vybraných algoritmů a způsobu, jakým probíhá předzpracování trénovacích dat. V praktické části práce jsou tyto algoritmy implementovány, použity při trénování agentů pro hraní vybraných počítačových her a otestovány …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with reinforcement learning and its application in computer games. The theoretical part of the thesis consists of an introduction to the field of reinforcement learning and a detailed description of selected algorithms and the preprocessing of training data. In the practical part of the thesis, these algorithms are implemented, used to train agents for playing selected computer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153832
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Gaura
- Oponent: Tomáš Fabián
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Deep Risk-Constrained Reinforcement Learning with Safety Critics
Martin Gendiar -
Risk-Sensitive Reinforcement Learning
Marek Kadlčík -
Navigace v neznámém a pevně daném prostředí pomocí deep reinforcement learning algoritmu
Gabriela HRUBÁ -
Modul pro Q-Learning pro Modeler neuronových sítí
Jan Bauer -
Vyhodnocení agentů hlubokého Q-učení pomocí testu algoritmického IQ
Michal Dvořák -
Simulating drone automation in agriculture using neural networks
Jakub Valent -
Representing time-varying surfaces using neural networks
Filip HÁCHA -
Neural networks for generating movie dialogues.
Zhanel MUKANOVA