Kateřina ELIÁŠOVÁ

Diplomová práce

Možnosti interpretace současné české prózy v literární výchově na střední škole: díla J. Hájíčka, J. Topola a K. Tučkové

The possibilities of interpretation on contemporary czech prose at secondary school literature lesson: works by J. Hájíček, J. Topol and K. Tučková
Anotace:
Cílem diplomové práce je zasazení vybraných českých autorů do kontextu literární historie v hodinách literární výchovy na středních školách. Teoretická část diplomové práce nastiňuje problematiku současné česky psané literatury, dále se věnuje intepretaci vybraných děl autorů Kateřiny Tučkové, Jiřího Hájíčka a Jáchyma Topola. Zároveň sleduje a porovnává žánrové rysy, formu vyprávění, společné motivy …více
Abstract:
The aim of this thesis is to place chosen Czech writers in the context of literary history at secondary school literature lessons. The theoretical part outlines problems of Czech contemporary literature and after that it deals with interpretation of chosen works by Kateřina Tučková, Jiří Hájíček and Jáchym Topol. It also observes and compares genre features, narrative forms and common motives of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Václav Jindráček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ELIÁŠOVÁ, Kateřina. Možnosti interpretace současné české prózy v literární výchově na střední škole: díla J. Hájíčka, J. Topola a K. Tučkové. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta