Bc. Gabriela Holíková

Bachelor's thesis

Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku

Usage of modern marketing communication trends in selected company
Abstract:
Námětem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci stavební firmy B&BC, a.s., srovnat ji s novými trendy a navrhnout její zefektivnění. Jako stěžejní metodou je použito dotazníkové šetření mezi stávajícími zákazníky a osobní pohovor s vedoucím ekonomického úseku ve společnosti. Místem průzkumu bylo sídlo společnosti, ovšem jako místo řešení je blízké i vzdálenější okolí sídla firmy …more
Abstract:
The theme of this work is to evaluate marketing communications construction company B&BC, a.s., compare it with the new trends and design more effectively. As the fundamental method is to use a questionnaire survey among existing customers and a personal interview with the head of the economic department in the company. Survey site was the seat of the company, but as a place solution is near and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 9. 2014
  • Supervisor: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
  • Reader: Ing. Marcela Juraszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích