Bc. Gabriela Holíková

Bachelor's thesis

Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku

Usage of modern marketing communication trends in selected company
Anotácia:
Námětem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci stavební firmy B&BC, a.s., srovnat ji s novými trendy a navrhnout její zefektivnění. Jako stěžejní metodou je použito dotazníkové šetření mezi stávajícími zákazníky a osobní pohovor s vedoucím ekonomického úseku ve společnosti. Místem průzkumu bylo sídlo společnosti, ovšem jako místo řešení je blízké i vzdálenější okolí sídla firmy …viac
Abstract:
The theme of this work is to evaluate marketing communications construction company B&BC, a.s., compare it with the new trends and design more effectively. As the fundamental method is to use a questionnaire survey among existing customers and a personal interview with the head of the economic department in the company. Survey site was the seat of the company, but as a place solution is near and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2014
  • Vedúci: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích