Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku – Bc. Gabriela Holíková
Bc. Gabriela Holíková
Bachelor's thesis
Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku
Usage of modern marketing communication trends in selected company
Abstract:
Námětem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci stavební firmy B&BC, a.s., srovnat ji s novými trendy a navrhnout její zefektivnění. Jako stěžejní metodou je použito dotazníkové šetření mezi stávajícími zákazníky a osobní pohovor s vedoucím ekonomického úseku ve společnosti. Místem průzkumu bylo sídlo společnosti, ovšem jako místo řešení je blízké i vzdálenější okolí sídla firmy …moreAbstract:
The theme of this work is to evaluate marketing communications construction company B&BC, a.s., compare it with the new trends and design more effectively. As the fundamental method is to use a questionnaire survey among existing customers and a personal interview with the head of the economic department in the company. Survey site was the seat of the company, but as a place solution is near and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/upagf/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2014
- Supervisor: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLÍKOVÁ, Gabriela. \textit{Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/got6ba/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.
Renata Czyžová -
Účinnost a využití nástrojů marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.
Tereza Mladenova -
Marketingová komunikace společnosti ZFP GROUP, a.s.
Kristýna Sirníková -
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
Monika Zárubová -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Marketingová komunikace Gastro - Menu Express, a. s.
Filip Waschek -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová