Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku – Bc. Gabriela Holíková
Bc. Gabriela Holíková
Bakalářská práce
Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku
Usage of modern marketing communication trends in selected company
Anotace:
Námětem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci stavební firmy B&BC, a.s., srovnat ji s novými trendy a navrhnout její zefektivnění. Jako stěžejní metodou je použito dotazníkové šetření mezi stávajícími zákazníky a osobní pohovor s vedoucím ekonomického úseku ve společnosti. Místem průzkumu bylo sídlo společnosti, ovšem jako místo řešení je blízké i vzdálenější okolí sídla firmy …víceAbstract:
The theme of this work is to evaluate marketing communications construction company B&BC, a.s., compare it with the new trends and design more effectively. As the fundamental method is to use a questionnaire survey among existing customers and a personal interview with the head of the economic department in the company. Survey site was the seat of the company, but as a place solution is near and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/upagf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLÍKOVÁ, Gabriela. \textit{Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/got6ba/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.
Renata Czyžová -
Účinnost a využití nástrojů marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.
Tereza Mladenova -
Marketingová komunikace společnosti ZFP GROUP, a.s.
Kristýna Sirníková -
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
Monika Zárubová -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Marketingová komunikace Gastro - Menu Express, a. s.
Filip Waschek -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová