Analýza konkurenčního prostředí firmy RIM-CZ, spol. s r. o. – Michal HOTMAR
Michal HOTMAR
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí firmy RIM-CZ, spol. s r. o.
Analysis of competitive environment RIM-CZ, spol. s r. o.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí na trhu kancelářského nábytku se zaměřením na kancelářská křesla a židle. Cílem této práce je vytvořit jasný pohled na vybrané konkurenční firmy a to především v oblasti cen produktů, rozsahu poskytovaných služeb a image konkurenčních firem. Dále potom vymezit silné a slabé stránky firmy vůči konkurenci. První část práce je zaměřena na sběr …víceAbstract:
Subject of this thesis is to analyze the competitive environment in the office furniture market, focusing on office chairs. The aim of this work is to create a clear view of the selected competitors, especially in the area of product pricing, scope of services and the image of the competing companies. Then to define the strengths and weaknesses of the company against competitors. The first part focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
20961
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOTMAR, Michal. Analýza konkurenčního prostředí firmy RIM-CZ, spol. s r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence bankovních produktů pro podnikatele a malé firmy
Simona Nevařilová -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Aneta Fišáková -
Analýza konkurence průmyslového produktu
Michal Gajdoš -
Analýza konkurence vybraných produktů na bankovním trhu
Tereza Kovaříková -
Analýza konkurence bankovního produktu
Irena Helebrandová -
Analýza konkurence vybraného produktu banky XY
Lucie BĚLOVSKÁ -
Analýza konkurence softwarového produktu
Štěpán Bínek