Grafické uživatelské rozhraní pro virtuální síťovou laboratoř – Bc. Tomáš Kuba
Bc. Tomáš Kuba
Master's thesis
Grafické uživatelské rozhraní pro virtuální síťovou laboratoř
Virtual Network Laboratory graphical user interface
Abstract:
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat grafické uživatelské rozhraní pro virtuální síťovou laboratoř, která bude využívána k vytváření virtuálních sítí a následné k podpoře výzkumu a výuky sítí na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity. Tato laboratoř dostala název VitNet a skládá se ze tří samostatných částí. VitNet editor je primárním výsledkem této práce, jedná se o aplikaci pomocí …moreAbstract:
The goal of this thesis was to design and implement graphical user interface for Virtual Network Laboratory which will be used as a tool for creating virtual networks and as a support for teaching and researching computer networks at Faculty of Informatics Masaryk University. This laboratory is named "VitNet" and consits of three separate parts. The "VitNet editor" is the mentioned gui implemented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hfmwo/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2012
- Supervisor: RNDr. Tomáš Rebok, Ph.D.
- Reader: RNDr. Michal Procházka, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Informatics / Information Systems
Theses on a related topic
-
2D virtuální buňka: návrh komponentů a ukázková implementace
Milan Mikuš -
Simulace sestavování komponent ve virtuální realitě
Karel Škubal -
Tvorba interaktivních modulárních komponent pro virtuální prostředí v rámci konceptu Digitální továrny
Lukáš HANZÍK -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Implementation of the AIF framework into the CYST simulation engine
Adrián Leštinský