Grafické uživatelské rozhraní pro virtuální síťovou laboratoř – Bc. Tomáš Kuba
Bc. Tomáš Kuba
Diplomová práce
Grafické uživatelské rozhraní pro virtuální síťovou laboratoř
Virtual Network Laboratory graphical user interface
Anotace:
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat grafické uživatelské rozhraní pro virtuální síťovou laboratoř, která bude využívána k vytváření virtuálních sítí a následné k podpoře výzkumu a výuky sítí na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity. Tato laboratoř dostala název VitNet a skládá se ze tří samostatných částí. VitNet editor je primárním výsledkem této práce, jedná se o aplikaci pomocí …víceAbstract:
The goal of this thesis was to design and implement graphical user interface for Virtual Network Laboratory which will be used as a tool for creating virtual networks and as a support for teaching and researching computer networks at Faculty of Informatics Masaryk University. This laboratory is named "VitNet" and consits of three separate parts. The "VitNet editor" is the mentioned gui implemented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hfmwo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
- Vedoucí: RNDr. Tomáš Rebok, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Michal Procházka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
2D virtuální buňka: návrh komponentů a ukázková implementace
Milan Mikuš -
Simulace sestavování komponent ve virtuální realitě
Karel Škubal -
Tvorba interaktivních modulárních komponent pro virtuální prostředí v rámci konceptu Digitální továrny
Lukáš HANZÍK -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Procedural Generation of Riverbeds in Enfusion Engine
Jakub Ivanický -
Procedural Level Generation for Unreal Engine 5
Richard Pajerský -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč