Antonín Pavelek

Bachelor's thesis

Marketingový informační systém

Marketing Information System
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je marketingový informační systém. Využití marketingových informačních systémů je v dnešní době běžnou a také nezbytnou součástí fungování firem. Tyto systémy zabezpečují informovanost různými zdroji dat jak interními, tak externími, které jsou důležité pro rychlé a včasné jednání na trhu. Velkým pomocníkem včasného získávání dat je především internet, který zajišťuje firmám …viac
Abstract:
The topic of this thesis is a marketing information system. The usage of marketing information systems is now quite common and necessary part of functioning of companies. These systems provide informations from various data sources both internal and external, which are important for rapid and well-timed conduct of the market. The Internet is a significant tool for obtaining informations timely. It …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2012
  • Vedúci: Martin Koudela
  • Oponent: Pavel Wicher

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava