Bc. Jana Kuruštová

Bachelor's thesis

Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace

Online Marketing Communication of the Selected Non-profit Organization
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stav online marketingové komunikace vybrané neziskové organizace a vytvořit návrhy pro její zlepšení. V teoretické části budou představeny nástroje online marketingové komunikace a zásady pro jejich používání v návaznosti na zvýšení povědomí o vybrané organizaci. V praktické části budou tyto nástroje u vybrané neziskové organizace analyzovány z pohledu obsahového …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the state of online marketing communication of the selected non-profit organization and to create proposals for its improvement. The theoretical part will deal whit the tools of online marketing communication as well as with the principles for their use in connection with the raising awareness of the selected organization. In the practical part, these tools …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2021
  • Supervisor: Ing. Daniel Kvíčala

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Social Management