Blanka Hostinská

Bakalářská práce

Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s. r. o.

Usage of Marketing Mix for Improving Competitiveness of Brewery Moravský Žižkov, s. r. o.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s. r. o. a následné vypracování doporučení do budoucna. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část je pojata jako literární rešerše zabývající se pivovarnictvím, marketingem, konkurenceschopností a analýzami, které jsou prakticky využity …více
Abstract:
The thesis aim was to use the marketing mix to improve competitiveness in Brewery Moravský Žižkov, s. r. o. and recommendations for the future. The thesis is dividend into two parts theoretical and practical. The theoretical part is conceived as a literary research dealing with brewing, marketing, competitiveness and analyses, which are practically used in following part. The practical part introduces …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hostinská, Blanka. Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s. r. o.. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika